Često postavljana pitanja

1. Treba li mi i dalje eVisitor korisnički račun?

Da, za korištenje inCheckina treba imati eVisitor korisnički račun.

2. Koje dokumente čita inCheckin?

InCheckin čita putne i osobne dokumente za MRZ zonom. To uključuje sve svjetske putovnice, veći dio drugih putnih dokumenata i novije osobne iskaznice zemalja EU.

3. Što ako podatke unesem pogrešno?

inCheckin dodatno provjerava učitane podatke i povećava točnost unosa no ponekad su moguće greške. Dobro je podatke po čitanju provjeriti prije slanja, no i ako se slučajno pošalju pogrešno moguće ih je izmjeniti pomoću inCheckin aplikacije i poslati ponovo. Dodatne izmjene moguće je raditi i na eVisitor sučelju.

4. Što ako sam datume prijave unio/la pogrešno?

Datum odlaska moguće je promijeniti za svakog gosta za kojeg je prijava aktivna. Ukoliko ste krivo unijeli datum dolaska, jednom kad ste poslali prijavu eVisitoru njega se ne može mijenjati pomoću inCheckin aplikacije i treba zatražiti ispravku na stranicama eVisitor aplikacije. Ukoliko ste pogrešno unijeli datum dolaska, a još niste napravili prijavu jednostavno obrišite prijavu i napravite novu (Oprez: ovim postupkom ćete izgubiti podatke o gostima koje ste unijeli za ovu prijavu)

5. Da li dokumenti sadrže sve obavezne podatke za prijavu na eVisitor?

Kako koji, ovisi o državi izdanja dokumenta, o dokumentima i o obaveznim podacima za goste iz određene zemlje. Ukoliko obaveznih podataka nema na dokumentu inCheckin će vas na to upozoriti i zatražiti da ih unesete prije snimanja podataka o gostu.

6. Da li inCheckin radi automatsku odjavu gostiju?

Automatska odjava gostiju uključuje se na stranicama eVisitor sustava za svaki objekt pojedinačno i inCheckin na to nema utjecaja. Ukoliko niste uključili automatsku odjavu, goste je moguće odjaviti ručno pomoću inCheckin aplikacije.

7. Da li inCheckin radi prijavu gostiju MUP-u?

Automatska prijava MUP-u konfigurira se na eVisitor sustavu i inCheckin na to nema utjecaja. Ukoliko je konfigurirana gosti se šalju na MUP-ov sustav.

8. Koji su uređaji podržani?

Apple:
bilo koji iPhone sa iOS8 ili novijom operativnim sustavom
Android: Android uređaji s boljom kamerom koja podržava autofokus i Android 5.0 ili novijim OS-om.

Google Play

1. Ne mogu dodati sredstvo plaćanja, što mi je činiti?

Prije svega pogledajte naše Upute za kupnju na Android uređajima i pratite korake. Ukoliko ne postoji mogućnost dodavanja sredstva plaćanja (kreditne kartice) prijavite se na stranicu payments.google.com sa Gmail adresom koja se koristi na telefonu za koji želite kupiti aplikaciju. Unesite podatke za plaćanje na desnoj strani ekrana i pratite korake. Kada ste završili proces ponovno otvorite Google Play Store (Trgovina Play) na vašem telefonu i preuzmite aplikaciju.

2. Kako izbrisati sredstvo plaćanja na Google Play Storeu (Trgovini Play) nakon što je aplikacija kupljena?

Prijavite se na stranicu payments.google.com sa Gmail adresom koja se koristi na telefonu za koji ste kupili aplikaciju. Odaberite stavku Payment methods (Metode plaćanja), odaberite karticu koju ste unijeli i stisnite gumb Remove (Ukloni). Potvrdite uklanjanje.